Главное реле ваз 2110 где находится: главное реле,главное реле ваз

главное реле,главное реле ваз

admin       16/02/2012      Диагностика, Схемы     комментария 74

просмотров 74 687 Google+

схема подключения питания контроллера МР7,0

При включении зажигания, на автомобилях с инжекторным двигателем, подаётся питание на соответствующий вывод контроллера соединённый с замком зажигания. Это питание является сигналом к включению главного реле, через которое подаётся питание к форсункам, катушкам зажигания (модулю зажигания), реле бензонасоса и так далее. То есть если неисправно реле или цепь его включения двигатель не заведётся.

Как найти неисправность, если двигатель не запускается из-за главного реле. Для начала найти место его установки на автомобиле. В основном оно устанавливается рядом с реле топливного насоса и реле включения вентилятора охлаждения радиатора.

Там же устанавливаются и предохранители системы управления двигателем, топливного насоса и вентилятора радиатора охлаждения. На автомобилях ВАЗ – 2107, ВАЗ – 2109 и его модификациях, оно располагается на полке под бардачком или под ней. На автомобилях марки ВАЗ – 2110 и подобных под боковиной консоли отопителя, со стороны пассажира. На автомобилях марки ГАЗ, обычно находятся под капотом на передней стенке салона ближе к пассажирской стороне.

Если при включении зажигания не слышен характерный щелчок включения реле, необходимо контрольной лампой подключенной к минусу, проверить наличие питания на выводах 85 и 86 гнезда главного реле. При использовании контрольной лампы, её потребляемый ток не должен превышать 0,25А., в противном случае может произойти порча контроллера. Если ни на одном выводе контрольная лампа не горит, то на реле не поступает питание. Это может быть вызвано перегоранием предохранителя или обрывом питающего провода. В случае, когда лампа горит на одном выводе ярко, а на втором в пол накала и при этом возможно срабатывание реле, следует удалить реле из гнезда и соединить выводы 85 и 86 контрольной лампой. при включенном зажигании контрольная лампа должна гореть. Если это так, то необходимо устранить плохой контакт в соединении реле с его колодкой. В случае, когда контрольная лампа не горит, необходимо проверить целостность провода следующего от реле к контроллеру и контакт минусовых проводов от контроллера к корпусу двигателя. На автомобилях марки ВАЗ эти провода крепятся с торца головки блока цилиндров над термостатом, а на автомобилях марки ГАЗ к сочленяющей шпильке ресивера и впускного коллектора в районе четвёртого цилиндра. Если провода исправны, но реле не включается, неисправен контроллер. Например, на автомобилях «Волга» частой неисправностью в этом случае является обрыв минусового провода или попадание воды в контроллер, что приводит к его неисправности.

В том случае если при включении зажигания имеется щелчок и реле срабатывает, то надо проверить питание на выводах 87 и 30. Для этого контрольной лампой, присоединённой к минусу необходимо коснуться вывода 87. Если контрольная лампа не загорит, то возможными неисправностями могут быть сгорание предохранителя или обрыв провода. В случае, когда плюс на выводе 87 есть, а при включенном реле на выводе 30 отсутствует, значит, сгорели контакты реле и его следует заменить. На автомобилях ВАЗ для этого можно использовать подходящее реле из монтажного блока, на пример реле включения сигналов, ближнего или дальнего света фар и так далее.
При поиске неисправности, при которой не включается главное реле, необходимо учитывать наличие на автомобиле противоугонных систем. При их установке не редко в цепь реле включают блокирующее реле, которое рвёт цепь его питания при срабатывании сигнализации.

admin 16/02/2012

«Если Вы заметили ошибку в тексте, пожалуйста выделите это место мышкой и нажмите CTRL+ENTER» «Если статья была Вам полезна, поделитесь ссылкой на неё в соцсетях»

Инжектор, Схемы

« Не работает топливный насос.

Tesla Model Х »

Главное реле,главное реле ваз

Главная › Новости

Опубликовано: 06. 03.2018

Не заводиться инжектор 1.5 ВАЗ 2108 — 2115 и калина?просмотров 26 811 Google+

При включении зажигания, на автомобилях с инжекторным двигателем, подаётся питание на соответствующий вывод контроллера соединённый с замком зажигания. Это питание является сигналом к включению главного реле, через которое подаётся питание к форсункам, катушкам зажигания (модулю зажигания), реле бензонасоса и так далее. То есть если неисправно реле или цепь его включения двигатель не заведётся. Как найти неисправность, если двигатель не запускается из-за главного реле. Для начала найти место его установки на автомобиле. В основном оно устанавливается рядом с реле топливного насоса и реле включения вентилятора охлаждения радиатора.



Там же устанавливаются и предохранители системы управления двигателем, топливного насоса и вентилятора радиатора охлаждения. На автомобилях ВАЗ – 2107, ВАЗ – 2109 и его модификациях, оно располагается на полке под бардачком или под ней. На автомобилях марки ВАЗ – 2110 и подобных под боковиной консоли отопителя, со стороны пассажира. На автомобилях марки ГАЗ, обычно находятся под капотом на передней стенке салона ближе к пассажирской стороне. Если при включении зажигания не слышен характерный щелчок включения реле, необходимо контрольной лампой подключенной к минусу, проверить наличие питания на выводах 85 и 86 гнезда главного реле. При использовании контрольной лампы, её потребляемый ток не должен превышать 0,25А., в противном случае может произойти порча контроллера. Если ни на одном выводе контрольная лампа не горит, то на реле не поступает питание. Это может быть вызвано перегоранием предохранителя или обрывом питающего провода. В случае, когда лампа горит на одном выводе ярко, а на втором в пол накала и при этом возможно срабатывание реле, следует удалить реле из гнезда и соединить выводы 85 и 86 контрольной лампой.

при включенном зажигании контрольная лампа должна гореть. Если это так, то необходимо устранить плохой контакт в соединении реле с его колодкой. В случае, когда контрольная лампа не горит, необходимо проверить целостность провода следующего от реле к контроллеру и контакт минусовых проводов от контроллера к корпусу двигателя. На автомобилях марки ВАЗ эти провода крепятся с торца головки блока цилиндров над термостатом, а на автомобилях марки ГАЗ к сочленяющей шпильке ресивера и впускного коллектора в районе четвёртого цилиндра. Если провода исправны, но реле не включается, неисправен контроллер. Например, на автомобилях «Волга» частой неисправностью в этом случае является обрыв минусового провода или попадание воды в контроллер, что приводит к его неисправности.


Поверка работы MAIN RELAY (главное реле)

nokuqhuba imigaqo, izixhobo, iziphaluka, kunye nokutshintshwa

Le zikagesi eveliswa motor wenkunkuma, ayikho rhoqo kwaye kuxhomekeke kwinani оборотов коленчатого вала. Ukuze ukuzinzisa oko, yinto umlawuli ohhethekileyo. Kuwo esiza kuxubusha ngayo kweli nqaku kwi mzekelo imoto-2110 Vaz.

Kutheni imfuneko Regulator ombane

Umlawuli yenzelwe ukugcina imimoya womnatha umatshini kuluhlu kwangaphambili, kungakhathalelwe isantya ojikeleza ngaso wolayisho wenkunkuma, kunye nobushushu. Ukongeza, inika isitali yokutshaja ibhetri isithuthi ngayo.

Idayagram nangemigaqo ukusebenza

I-Regulator ombane kwi iimoto ezininzi liqhagamshelene umzobo womnatha ekwinqwelo ngezantsi.

Umgaqo esebenza ngayo umlawuli ombane (PH) iyafana naleyo relay. Нгаманье амазви, укуба ивула ивале исекете йомбане. Kungenxa yoko le nto isixhobo kuthiwa реле-регулятор. Oku izakufunyanwa xa utshintsho kwangaphambili kwi ombane zinikwe wenkunkuma.

nabalawuli okuqala конструкция электромагнитная. Зизо эзо реле локвенене. izixhobo Современные полупроводники zenziwa zisekelwe. Bona luphawulwa ubungakanani encinane, yaye ukongezelela, ngaba achaneke nezinempumelelo. Бэмби Баде baxhotyiswa тревоги ezikhethekileyo ezivumela umqhubi ukubeka esweni intsebenzo yabo.

Ваз-2110 isilawuli ombane

YE «amashumi» une isakhiwo semiconductor. Oku kuthi kunxulunyaniswe wenkunkuma, nto leyo evumela ukuba ukugcina ombane ofunekayo ngqo kwisixhobo kwimveliso.

Акции isilawuli «amashumi» ziveliswe phantsi inombolo eqale 1702,3702. Kananjalo isetyenziswe ezivelisa zonke iimodeli «Самара».

Kule iinguqulelo ezintsha Ваз-2110 Регулятор ombane nga zizakuboniswa 1702.3702-01. Esi sizukulwana entsha реле, abenziwe ubugcisa MOSFET, nto leyo evumela ukuba ziyakwehlisa ngokubonakalayo ilahleko amandla kwi imveliso. Ukongezelela, ezi zixhobo ziye zanda ukuthembeka kunye ukuxhathisa nobushushu.

Укубалула Ю.Е. Ваз-2110

Ипакети омбане Регулятор генератора Ваз-2110 ненеемпаву зиланделайо.

улавуло омбане кунье ибхетри кубушушу-25 °C кунье умтвало ку 3A, B

14,4 ± 2

улавуло омбане кунье ибхетри кубушушу-25 ° C кунье умтвало онгафезу квэ-3 A, B

14,4 ± 0,15

улухлу икондо лобушушу, °C

-45 . .. + 100

Ubuninzi yesekethe output yangoku: umgangatho / ekuvunyelwene umvelisi A

5/8

экспозиция ixesha elide kuvumelekile ombane aphezulu,

18

impembelelo lokuphendula elamkelekileyo ombane aphezulu ukuya ku 5 imiz., Ngo

25

iimpawu YE

I-Regulator ombane Vaz-2110 uyazifohloza ngokufanelekileyo inqabile, kodwa ukuba kuyenzeka, iimpawu ukusilela yayo ingaba:

  • Ukungaphumeleli yolawulo control ilayithi.
  • ixabiso isigxina ombane ngaphezu ibhetri.
  • ibhetri Пониженное напряжение.

Xa umonakalo-ulawulo реле ombane Vaz-2110 ukuze aya выбросы unoxanduva lenjongo izixhobo цепь ухуселеко. Ukuba ufuna ilaithi xa ucinezelo селе ayinasibane, kungenzeka ukuba unetyala ле DB.

Kunjalo kucingelwa, kwaye xa inaliti вольтметр ibonisa inqanaba intlawulo battery kuphambuka kwindawo yaso yesiqhelo, окт. Е. Показывает омбане афезулу оканые асезанци. Leyo uphawu kakhulu kubonwa xa Ваз-2110 генератор ombane реле isilawuli lutshitshe. Ukuba kwimeko yesibini oko kunokubangela kuphela obhobhozayo ibhetri, ubuso yokuqala lugcwabevu электролита kunye nokonakaliswa kwamacwecwe kwebhetri.

Indlela ukukhangela pH kwi Vaz-2110 ngaphandle kokususa ngayo

Ukufumana ubuncinane enye yezi mpawu, musa wonqena ukutshekisha Ваз-2110 alawulayo yakho ombane. Le nkqubo uthatha imizuzu ngaphezulu kwe-10. Oku kuya kufuna вольтметр okanye мультиметр, ebandakanywe ukusebenza, kwakonye Oncedisayo. Ukuze uqinisekise le ilandelayo:

  1. Qhuba injini yemoto kwaye zilifudumeza ukuba ukusebenza lobushushu.
  2. Нгапандле кокусима инджини, кхобошела энье Интамбо йе-вольтметр укуя клемма «В+» Умвелиси, квае айсибини — к «убунзима» квефовуни.
  3. Sicela ukuba umncedisi ukubandakanya фары ephantsi umqadi kwaye ukubeka uxinzelelo enyovwayo namafutha, ukugcina isantya 2000-2500 amawaka. Том. / Мин.
  4. Thina ukulinganisa isixhobo ombane.

Э Ваз-2110 Регулятор зомбане куфунека ахупхе В. 13,2-14,7 Куйинто экхелекилейо. Вольтметр Ukuba amanani zahlukile kwezo anikwe, диагностика amanyathelo kufuneka iqhubekeke.

Khangela Regulator ombane kwikhompyutha

Ukuze uqinisekise ukuba aphume pH odolo, kunokuba le генератор, kufuneka ikhangelwe ngokwahlukeneyo. Укулунгиселела ле нджонго куя куфунека укуба ухупхе укусука блок основной. Инккубо ими нголу хлобо луланделайо:

  1. Susa i-terminal thabatha kwebhetri.
  2. Sifumana indawo eqwalasele yomvelisi ukuya DB. Ухулуле винт 2 imvelaphi inyuselwa khona.
  3. Желтый кабель qhawula ukusuka umlawuli ukuba le генератор.
  4. Батарея YE.

Куба izixhobo диагностический zifuna umbane umbane ombane ombane ngemveliso регулируемый, isibane (12) kunye iCartridge kunye ipere macingo. алгоритм ekuhloleni на ngolu hlobo lulandelayo:

  1. Ukubeka «controlku» kwezibane kwaye iingcingo uphinde uyifake kwakhona kwi iibhrashi Regulator.
  2. Cwangcisa i ombane kwi iyunithi amandla kwi-12 V.
  3. Ukuveliswa Регулятор «D+» UPawulos ‘dibanisa’ ukusuka unikezelo lwamandla, yaye «ubunzima» yayo — «thabatha».
  4. Sijonga isibane: umele uvuthe.
  5. Yandisa ombane kwi unikezelo amandla 15-16 V. Nge olufanelekileyo isibane Umlawuli kufuneka aphume. Ukuba oku akwenzekanga — YE kufuneka kufakwe.

Lithatha YE

Inkqubo endaweni ngokuntsokotha ethile akukho Регулятор ombane ezahlukeneyo. Konke ekufuneka uyenze — kukuba ukuthenga isixhobo esitsha, khangela phandle indlela echazwe ngasentla uze usete wenkunkuma ngokuthi kokujikeleza ngezikhonkwane ezimbini. Kwaye musa ukulibala ukudibanisa wire etyheli!

ombane level-Three alawulayo Vaz-2110

Ngoku, yiya umva kancinci. Ukufumana isithuthi amadlala ndaza ndagqiba endaweni oko, musa sukela kuthenga iyunithi stock. Khona okunye okule — уровень комлавули ezintathu. Njani na ukuba yahlukile eqhelekileyo? Это ukutshintsha ubukhulu bezinto ombane output ngokuxhomekeke amaqondo obushushu, nto leyo enyusa umthwalo phaya kwibhetri.

Indlela usuke lwenziwa tumbler ku kumaqondo ezinjalo:

  • 13,6 (ubuncinane) — kuba ukusebenza kwiqondo lobushushu ngentla-20 °С;
  • 14,2 (норма) — укусусела 0 °С 20 °С;
  • 14,7 В (макс.) — kuba ukusebenza kwiqondo lobushushu ngezantsi 0 ° C.

level-amathathu ombane ulawulo Vaz-2110 luqulathe iinxalenye ezimbini lwesithuthum. nilungise namaqegu, Последний ngqo ле генератор из idityaniswe kowokuqala esebenzisa macingo. Umlawuli lixhotyiswe uneswitshi iimo ekhwele emzimbeni imoto kwi gumbi injini kwindawo elula. Cwangcisa PH ingaba ngokuzimeleyo, usebenzisa imiyalelo eze nayo ifakiwe.

Yintoni на ле amafutha реле насоса Ваз-2110. Indlela yokusebenzisa ngayo nge-alam

Ukususela nqaku, uya kufunda in impompo yamafutha ukuthumela Vaz-2110. Kufuneka ngoko nangoko kuqatshelwe ukuba umahluko phakathi kwenkqubo isiBeki kunye elektrons инжектор в eyenziwe ngabantu. Imisebenzi kuqala umahluko xi emoyeni ngaphakathi injini, kodwa yesibini — enkosi ezininzi kuThixo amalungu elektroniki. Ke ukuba injini uhambelana inani elikhulu zokuva kunye приводы. Кодва масикхе — нгоквинккукача езингакумби. Okokuqala, kubalulekile ukuqwalasela ukuba yintoni nempompo amafutha kwi top ezilishumi, yaye ngoko, kuba yintoni na.

Uyilo kwimpompo amafutha

Enyanisweni, kuya kuba yinto injini yombane ukuba kuxhaswa yi lwangoku ngqo. У него есть статор endle, osuka kwi plane kunye. Ombane lusetyenziswa plane ngokusebenzisa iibhrashi ezizodwa ezenziwe mifanekiso isekelwe. Kodwa okona kubalulekileyo — imoto ziliqhubela kuyilo ekhethekileyo kwimpompo, leyo iimpompo irhasi. Ngenxa yoko, ле nkqubo iyakwazi ukwenza uxinzelelo ipetroli ezisendleleni. Ukuze usebenzise isakhiwo lonke, кухо амафута реле насоса НА Ваз-2110. Kungenxa ezinyaweni umkhweli kaThixo, kwibloko eyahlukileyo. Apha uyakwazi ukufumana fuse ekhusela kwempahla. Нгафезу коко, июнити энье обахайо квимпомпо квае исивамво инканаба эяйинепетроли этанкини. Nabenzi boluvo zixhaphakileyo koxinzelelo engenasigxina okanye cuke ezimotweni, ingakumbi yentlaninge, kungekhona esebenzayo.

Ukusetyenziswa kwenkqubo amafutha i inqwaba

Ngoko ke, phi na ukale, xa uhleli emotweni? Injalo loo nto, wena yesingxobo isitshixo kwi le ucinezelo ulinde imizuzwana embalwa de «kukho in emva ayihlali oyekayo». Abanye musa bade bacinge malunga yokuba isandi na apho. Насос Oku isebenza enjinini. Eneneni, ngokuvula iqhosha Vaz-2110 impompo yamafutha ucinezelo relay ivale wesekethe, amandla ikhutshwa enjinini. Ngenxa yoko, ingcinezelo ukala ukuba lesitofu kwinkqubo amafutha. Ngaphandle ingcinezelo akayi kuba nako ukusebenza inkqubo инжектор электронов. Xa ifika ixabiso yokusebenza, injini iyeka olujikelezayo. Kwaye xa ixabiso iwela ngaphantsi uxinzelelo ubuncinane lwenzeka kwi motor unikezelo amandla kwakhona xinzelelo. Ngenxa yoko, я impompo yamafutha ayisebenzi ngokuqhubekekayo yaye циклически, oko kuxhomekeke kwixabiso ingcinezelo komzila wenethiwekhi amafutha.

А iingcamango ambalwa ezisetyenziswa abaqhubi beemoto

Kwaye ngoku kufuneka ukuba siththe malunga nokhuseleko imoto. Какаде ке, нокуба иньто эндала эзилишуми, иньто налуфефе. Yaye kwimeko zobusela банальный umnini unika phezulu. Kodwa ugcine maxa wambi nkqu alarm kakhulu elula apho iibhloko ezi ebalulekileyo yesekethe imoto yombane. Ngokukodwa, esebenzisa imveliso amandla iya kuvulwa alarm imoto bahlabe umkhosi wesekethe unikezelo nempompo ipetroli Ваз-2110. Le инжектор kulo mzekelo nje ayikasebenzi, kuba uxinzelelo kaloliwe siyongezwa. Kungenzeka kwakhona ukuba ukuvula wesekethe amandla yonke iyunithi yolawulo elektroniki. Ngamanye amazwi, xa ucinezelo (ngaphandle kokuba imoto ayinayo ayisetwanga) ungeva i «buzz» ukususela emva emotweni.

isiphelo

Enyanisweni, lo impompo yamafutha relay Vaz-2110 — sisixhobo elula электромеханический. Inceda ukunikezela amandla ilungu elibalulekileyo ephambili kwinkqubo-elekhtrons инжектор — топливный насос zokumpompa kungena zikaloliwe. Kulula ukuba indawo, abuyisele nguye kuphela lungekho. Kuxhamle amaxabiso kwamkelekile kakhulu — umlinganiselo engange-80.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *